Branding & identiteit
Logo's &
huisstijlen

Uw bedrijf staat voor iets. Aan een vormgever de taak om deze visie er visueel uit te laten springen! Logo’s, briefpapier, visitekaartjes en andere vormen van drukwerk.

laptop bij Rozen

Het begint bij een goed concept.

Door goed na te denken waar uw bedrijf nou precies voor staat, kunnen we een originele huisstijl voor u creëren. Dan denken wij goed na over kleurgebruik, typografie en hoe we hiermee uw doelgroep het beste kunnen bereiken!

Logo & identiteit

Kleurgebruik

Typografie

Branding en identiteit voor een merk of bedrijf

Waarom is een goede huisstijl zo belangrijk?​

Door een goede huisstijl te hebben, die voortdurend aangehouden wordt, bouwt u herkenning op voor de klant. Waneer uw kleuren weer te zien zijn op social media, in de krant of op andere media zal de klant weer direct aan uw bedrijf denken.

Het gesprek
We beginnen vooraf met een gesprek over uw bedrijf en waar uw bedrijf voor staat. Op deze manier kunnen we tijdens het designproces beslissen hoe we de doelgroep het beste kunnen bereiken!
De ontwerpfase
Ik ga aan het werk met de informatie die ik heb ontvangen. Ik ga nadenken over kleurgebruik, lettertypes en over hoe de doelgroep het best bereikt kan worden. Tijdens dit proces hou ik de klant op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in dit project, zodat de klant tussentijds zijn feedback kan geven.
Het resultaat
Voor de klant maak ik een mood/sfeerbord waarop ik een presentatie kan geven over het logo, kleurgebruik en typografie. Tijdens dit gesprek komen alle elementen samen tot één product.
De oplevering
Ik lever alle bestanden en brandbook bij de klant aan. Zo kan de klant alle informatie terugvinden over het kleurgebruik of hoe het logo het beste toegepast kan worden.