Wat kan een grafisch vormgever voor uw bedrijf betekenen?
Een grafisch vormgever kan er voor zorgen dat u zich kunt onderscheiden van uw concurrenten. Zij denken na over hoe ze uw doelgroep het beste kunnen bereiken en streven ernaar om uw boodschap zo goed mogelijk over te laten brengen.
Dit kunnen ze doen door verschillende methodes, zoals
- Het ontwerpen en realiseren van advertenties.
- Een website die op maat is gemaakt.
- Een huisstijl & logo.
- Promotiemateriaal (POS-materiaal)
- Eventueel fotografie die u kunt gebruiken voor uw sociale media kanalen.
Herkenning
Door gebruik te maken van bijvoorbeeld deze media-uitingen wordt uw bedrijf meer gezien door het publiek. Zo zorgt een huisstijl bijvoorbeeld voor herkenning bij een klant, een paar voorbeelden hiervan zijn;
- Coca Cola
- Nike
- McDonald’s
Coca Cola is namelijk herkenbaar door twee punten. De felrode kleur die door al hun reclamemateriaal word gebruikt, en de sierlijke letters.
Nike heeft de welbekende swoosh die weer terug komt op kleding, schoenen, billboards en nog veel meer
En McDonald’s is bekend door zijn goudgele kleur en de ronde bogen die de letter M vormen (Het lijkt ook weer op de franse frietjes die zij verkopen in hun restaurant.)
Benieuwd naar wat ik voor u kan betekenen?
Laten we dan contact opnemen